Wednesday, December 2, 2009

အခန္း (၁၅)

(၁၅)
ဈာပန အခမ္းအနား၏ အလွသည္ ကြိကို ဖမ္းစားလိုက္ေလသည္။
ဖီဖီ၏ ဈာပနကို ၿမိဳ႕ျပင္ ေတာအုပ္ကေလးမ်ားၾကားရွိ ဘုရားရွိခိုးေက်ာင္းတြင္ သရဏဂံုတင္သည္။ ဤေနရာတြင္ ဖီဖီ၏ဖခင္ မစၥတာပိန္တာ ေမြးဖြားႀကီးျပင္းခဲ့သည္။ ဖီဖီလည္း ေနထိုင္ေကာင္းစဥ္ ဥပုသ္ေန႔တိုင္း ဤဘုရားရွိခိုးေက်ာင္းသို႔ လာ၍ တနဂၤေႏြ ေက်ာင္းတက္ေလ့ရွိသည္။

ေတာအုပ္ကေလးမ်ားထဲတြင္ လမ္းေလွ်ာက္ရင္း ဝ၀ၿပဲၿပဲ မ်က္ႏွာနီရဲရဲ လူႀကီးတဦးႏွင့္ ကြိေတြ႔သည္။ ေမာ္ေတာ္ကားေမာင္းသမားႀကီးျဖစ္သည္။ ဖီဖီႏွင့္ အလြန္ခင္သည္။ ေစတနာရွင္မေလး ဖီဖီ့အေၾကာင္းကို စံုတကာေစ့ေအာင္ ေလေၾကာရွည္ဆြဲ၍ ေျပာျပေနသည္။

လြန္ခဲ့သည့္ႏွစ္ေပါင္း ၂၀ေက်ာ္က တင္မ္က သူ႔ကို ဘုရားရွိခိုးေက်ာင္းတခုသို႔ ေခၚမသြားခဲ့ဘူးဆိုလွ်င္ ယခုအႀကိမ္သည္ ကြိအဖို႔ ဘုရားရွိခိုးေက်ာင္းထဲသို႔ ပထမဆံုးအႀကိမ္ ေရာက္ဖူးျခင္းျဖစ္မည္။ ၁၄ ႏွစ္သားမွစ၍ ဘာသာေရးကို ယံုၾကည္မႈ၏ အထြတ္အထိပ္ ဓေလ့တခုကို သူမ်က္ျမင္ကိုယ္ေတြ႕ ၾကည့္ေနရသည္။

ကြိသည္ ႏွစ္ႏွစ္ကာကာ စိတ္ဝင္စားစြာ သူ႔ပတ္လည္ကို လွည့္ၾကည့္သည္။ အလင္းေရာင္မွိန္မွိန္။ ေၾကကြဲေသာ မ်က္ႏွာမ်ားျဖင့္ ခံုတန္းေပါင္းမ်ားစြာ၌ ထိုင္ေနေသာ လူမ်ား။ ထူးဆန္းေပစြ။ အံ့ဩစရာႏွင့္ အတိၿပီးသည္တကား။ အေသြးအသား ေသေသာ္လည္း လူမေသဟူေသာ အႏိုင္မခံ အရံႈးမေပးသည့္ ယံုၾကည္ခ်က္။ ဆင္ျခင္တံုတရားကို အံတုသည့္ စိတ္ဓာတ္။ မယံုၾကည္ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ ႀကီးမားေသာ ျမတ္ႏိုးခင္တြယ္မႈ ဗီဇစိတ္။ ဤဆန္းျပားေသာ အျခင္းအရာတို႔၏ ထူးျခားခ်က္သည္ အဘယ္နည္း။
ငါသည္ ထေျမာက္ျခင္း အေၾကာင္း၊ အသက္ရွင္ျခင္းအေၾကာင္း ျဖစ္၏။ ငါ့ကို ယံုၾကည္ေသာ သူသည္ ေသလြန္ေသာ္လည္း ရွင္လိမ့္မည္။
ဟဓမၼသစ္က်မ္း။ ။ ရွင္ေယာဟန္ ခရစ္ဝင္ ၁၁း၂၅။]

က်ယ္ေလာင္ လိႈက္လွဲေသာ အသံသည္ ရုတ္ခ်ည္း ေပၚလာသည္။ လူအမ်ားခ်က္ခ်င္း မတ္တပ္ရပ္လိုက္သည္။ ကြိလည္း အေစာဆံုး ထရပ္လိုက္သည္။ သူ႔မ်က္လံုးသည္ ဝက္ရံုျဖဴ ဝတ္ဆင္၍ တလွမ္းခ်င္း ေလွ်ာက္လာေသာ လူငယ္တဦးအေပၚသို႔ ေရာက္သြားသည္။ သူ႔မ်က္ႏွာသည္ ပ်ိဳ႕သစ္စ နံနက္အရုဏ္ကဲ့သို႔ လန္းဆန္းသည္။ သူသည္ စာအုပ္တအုပ္ကို ဖြင့္လိုက္၏။ သို႔ေသာ္ စာအုပ္ကို မၾကည့္။ ေလာကျပင္ပသို႔ ေမွ်ာ္ၾကည့္ေနသေယာင္ ဦးေခါင္းကို ေမာ့ထားသည္။
]ငါ့ဘက္၌ ေနေတာ္မူေသာ ဘုရားသခင္ကို ငါ ျမင္မည္။ သူတပါး ျမင္သည္သာမက ငါသည္ ကိုယ့္မ်က္စိႏွင့္ ဖူးျမင္မည္}}
ဟဓမၼေဟာင္းက်မ္း။ ။ ေယာဘဝတၲဳ ၁၉း၂၇]
ထိုလူငယ္၏ ေက်ာဘက္တြင္ ပန္းစည္းပန္းေခြမ်ား အဆင့္ဆင့္ ဖံုးေနသည့္ ဖီဖီ၏ မသာေခါင္းရွိသည္။ ခရစ္ယာန္သံၿပိဳင္ဝတ္သီခ်င္းမ်ား အျပန္အလွန္ ဆိုၾကၿပီးေနာက္ ထိုလူငယ္က သမၼာက်မ္းလာ ဓမၼစာမ်ားကို ရြတ္ဖတ္သည္။ ထို႔ေနာက္ ေလမႈတ္စႏၵယားသံ ေပၚထြက္သည္။ သံၿပိဳင္ဝတ္သီခ်င္းဆိုသည္။

]သူေတာ္စင္တို႔ လုပ္ငန္းခြင္မွ အနားယူၾကၿပီ}
သူေတာ္စင္။ ဖီဖီကို သူတို႔ ဒီလိုပဲ အၿပီးအပိုင္ သတ္မွတ္ေနၾကၿပီ။ စဥ္းစာသာ ၾကည့္ေပေတာ့။ လြန္ခဲ့သည့္ ရက္သတၲပတ္ကပင္ ဖီဖီကို သူ ႏွင္းဆီပန္းမ်ား ပို႔ခဲ့ေသးသည္။

လက္အိတ္နက္ စြပ္ထားေသာ လက္တခုက ကြိအား ေနာက္မွ ေန၍ ဖြင့္လ်က္သား စာအုပ္တအုပ္ ေပးလွာသည္။ စာအု့ပ္ကို သူအသာကိုင္ထားလိုက္သည္။ ေစာေစာက ေတြ႔ခဲ့သည့္ ေမာ္ေတာ္ကားသမားႀကီးက ]]သူတို႔ဆိုေနတာ ဒီသီခ်င္း}} ဟု စာအုပ္ေပၚ လက္ေထာက္ၿပရင္း ေလသံျဖင့္ ေျပာသည္။
]ရန္အမႈတို႔ ျပင္းျပခ်ိန္၊ စစ္ပြဲတို႔ ရွည္လ်ားခ်ိန္တြင္ အေဝးမွ ေအာင္ေတးသံသည္ နားထဲသို႔ စိမ့္ဝင္လာသည္။ ရဲေသြးတို႔ တက္ျြကလာသည္။ လက္ရံုးတို႔ သန္မာလာသည္}

သရဏဂံုတင္အၿပီးတြင္ မသာေခါင္းကေလးကို ဘုရားရွိခိုးေက်ာင္းဝင္းထဲသို႔ သယ္သြားသည္။ ေျမမႈန္႔မွ ေျမမႈန္႔အျဖစ္သို႔ ေရာက္ေစေလၿပီ။ အဝတ္နက္ ဝတ္ဆင္ထားေသာ မိန္းမမ်ား၏ ငိုရိႈက္သံေပၚလာသည္။ ထိုအခ်ိန္တြင္ ေခါင္းပ်ဥ္ေပၚသို႔ ပထမဆံုး ေျမစိုင္ခဲ ဒုတ္ကနဲ က်သည့္ ေၾကကြဲဖြယ္ အေကာင္းဆံုး အသံကို ၾကားလိုက္ရေလ၏။ ေစာေစာက ေတြ႔ခဲ့သည့္ မ်က္ႏွာနီရဲရဲ ကားသမားႀကီးပင္ မ်က္ရည္ေတြ စီးကာ ငိုႀကီးခ်က္မ ျဖစ္ေနသည္။

ဟထာဝရအရွင္ ဘုရားသခင္သည္ ]သင္သည္ ေျမမႈန္႔ျဖစ္၍ ေျမမႈန္႔သို႔ ျပန္ရမည္} ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏ (သမၼာက်မ္းစာ။ ကမၻာဦးက်မ္း၊ ၃း၁၉)]

အိမ္အျပန္ ဓာတ္ရထားေပၚတြင္မူ ကြိသည္ သူ႔အေတြးမ်ားကို ဆင္ျခင္တံုတရား လမ္းေၾကာင္းေပၚသို႔ ျပန္လည္ တည့္မတ္ေပးႏိုင္ေတာ့သည္။

ဝိညာဥ္ ထာဝရ တည္ၿမဲသည္ဆိုေသာ သေဘာတရားသည္ ဆင္ျခင္တံုတရားေပၚ၌ မရပ္တည္ႏိုင္။ စိတ္ဆိုသည္မွာ ဓာတ္ေလးပါးဖြဲ႔စည္းမႈမွ ေပါက္ဖြားေသာ အရာသာျဖစ္သည္။ ေသျခင္းတရား၌ အဆံုးရွိေသာ ဓာတ္ေလးပါး အဖြဲ႔အစည္း ပ်က္ျပယ္ေသာအခါ စိတ္လည္း ကြယ္ေပ်ာက္ရသည္။ ဖေယာင္းတိုင္မွ မီးကို မႈတ္ၿငိမ္းလိုက္သလို ျဖစ္သည္။ သို႔ရာတြင္ လူ႔သမိုင္းတေလွ်ာက္လံုး ဤသေဘာတရားသည္ တည္တံ့ ေနခဲ့သည္မွာ မယံုႏိုင္စရာ ျဖစ္၏

သိပၸံပညာသည္ ထိုသေဘာတရားကို အဖန္တလဲလဲ ေခ်ဖ်က္ခဲ့သည္။ သို႔ေသာ လူအေပါင္းတို႔သည္ သိပၸံပညာကို လက္မခံခဲ့။ သိပၸံပညာကို က်ိဳးသင့္ ေၾကာင္းသင့္ အေျဖမေပးႏိုင္ေသာအခါ ပုဆိန္မ်ား၊ တံက်င္မ်ားႏွင့္ အေျဖေပးသည္။ ထူးဆန္းေပစြ။ သိပၸံပညာႏွင့္ ဘာသာေရး၏ ပဋိပကၡသည္ လူသားႏွင့္ သူ႔ဆင္ျခင္တံုတရား၏ ပဋိပကၡသာ ျဖစ္ပါေပသည္တကား။

ကယ္တင္ျခင္းခံရေသာ ခႏၶာကိုယ္၊ ကယ္တင္ျခင္းခံရေသာ ဝိညာဥ္ဆိုသည့္ သေဘာတရားကို လူအေပါင္းတို႔ ဧကန္ဧက ယံုၾကည္ၾကရဲ႕လား။ ေငြဆိုသည္မွာ ေလာကီကိစၥမွ်သာ ျဖစ္သည္။ ဟု သူတို႔ ပရိယာယ္မခိုဘဲ ယံုၾကည္ရိုးမွန္ၾကလွ်င္ သူတို႔၏ ေလာကီတရား တို႔သည္ သူတို႔ကို ေစာင့္ႀကိဳ ေနမည့္ ထာဝရ ဘုန္းက်က္သေရတို႔ႏွင့္ ႏိႈင္းစာေသာ္ ပင္လယ္ကမ္းေျခမွ သဲတပြင့္ေလာက္ပင္ အေလးထားစရာ မရွိ။

သို႔ေသာ္ ယခုကားေပၚ၌ လိုက္ပါ လာသူတို႔သည္ပင္ နက္ျဖန္ဆိုလွ်င္ ေရပြက္ပမာ ၾကာရွည္ မတည္ေသာ အက်ိဳးအျမတ္အလို႔ငွာ အခ်င္းခ်င္း လည္ပင္း လွီးၾကေတာ့မည္။ အခ်င္းမ်ားၾကေတာ့မည္။ လိမ္ညာစဥ္းလဲ ၾကေတာ့မည္။ အမနာပ ေျပာၾကေတာ့မည္။ အသေရဖ်က္ၾကေတာ့မည္။ မုသားဆိုၾကေတာ့မည္။ ရန္ပြားၾကေတာ့မည္။ ဘာသာေရးဟူသည္ ကိုယ့္ကိုယ္ကို အိပ္ေမြ႔ခ်ျခင္းမွ်သာ ျဖစ္သည္။ လူ႔ေလာက၏ ပရိေဒဝ ေသာကဗ်ာပါဒကို ေျဖေဖ်ာက္၍ ရေကာင္းစိမ့္ေသာငွာ တပါးေသာ ေလာကကို ဖန္ဆင္းျခင္း ျဖစ္သည္။

ဤသည္ပင္ လူတို႔၏ ဘာသာေရး သမိုင္း ျဖစ္ေခ်၏။ လူအေပါင္းတို႔ ကိုယ္တိုင္လည္း ထိုေလာကပြား ဖန္ဆင္းမႈ သေဘာကို သိသည္သာ။

ဟာရုစပက္တို႔လည္း သူတို႔အခ်င္းခ်င္းေတြ႔လွ်င္ တေတာေသာ ရယ္ေမာၾကမည္သာ။

ဟဟာရုစပက္။ ။ ေရွးေဟာင္း ေရာမေခတ္က ယာဇ္ပူေဇာ္ပသမႈ အေဆာင္အရြက္ျဖင့္ အသက္ေမြးေသာ လူတန္းစား။]

မစၥက္ပိန္တာအိမ္တြင္ ညစာ ေစာေစာစားၾကသည္။ ကြိသည္ ေျခဖြဖြနင္းကာ သူ႔အခန္းသို႔ ျပန္တက္လာသည္။ မစၥက္ပိန္တာ အခန္းေရွ႕သို႔ ေရာက္ေသာအခါ အခန္းတြင္းမွ က်ိတ္၍ ငိုရိႈက္ေနသံကို ၾကားရသည္။ ရင္ေသြးတို႔ အတြက္ ပရိေဒဝမီး ေတာက္ေလာင္ကာ ငိုေျြကးေသာ ရာခယ္ ၏ ငိုေျြကးသံမ်ိဳးပင္ျဖစ္သည္။

ကြိသည္ အခန္းတံခါးကို ပိတ္ကာ ဓာတ္ေငြ႔မီးကို ထြန္းညႇိလိုက္သည္။ စားပြဲတြင္ ၁၉၀၂ မတ္လထုတ္ ပို႔စ္ သတင္းစာ အေဟာင္းတြဲက သူ႔စူးစမ္းရွာေဖြမႈကို အသင့္ ငံ့လင့္ေနသည္။ သို႔ေသာ္ ခါတိုင္းနွင့္မတူ တမူျခားကာ သူအိပ္ရာေပၚတြင္ လွဲအိပ္လိုက္ေလ၏။

သူ ယေန႔ည ေသသြားလွ်င္ သူ႔အတြက္ ဘယ္သူ ဒီလိုငိုပါ့မလဲ။

တခါကမူ ကြီေသလွ်င္ သူဝမ္းနည္းမည္ဟု ဖီဖီက ေျပာခဲ့ဖူးသည္။ သို႔ေသာ္ ဖီဖီက အရင္ဆံုးရွာၿပီ။ သူ႔ကတိ တည္စရာ မလိုေတာ့ၿပီ။

ဟရာခယ္။ ။ ခရစ္ယာန္ ဓမၼေဟာင္းက်မ္းလာ ဂ်ေကာ့၏မယား။ ဂ်ိဳးဆက္ႏွင့္ ဘင္ဂ်မင္တို႔၏ မိခင္။ သမၼာက်မ္းစာ ကမၻာဦးက်မ္း (၂၉း၃၅) တြင္ ယာကုပ္၏ မယားရာေခလ ဟူ၍ゞင္း၊ ရာေခလသားကား ေယာသပ္ႏွင့္ ဗင္ယာမိန္းတည္းဟူ၍ ゞင္းေရးသည္။ ဓမၼသစ္က်မ္း၊ ရွင္မသည္း ခရစ္ဝင္တြင္ ]ရာေခလသည္ မိမိသားတို႔ မရွိေသာေၾကာင့္ ငို၍ စိတ္မေျပႏိုင္ဟူေသာ စကားသည္ ထိုအခါ၌ အမွန္မက်သတည္း} (၂း၁၈) ဟု ေဖာ္ျပသည္။]

ဖီဖီေသေသာ္လည္း သူ႔အတြက္ ဝမ္းနည္းမည့္ မိတ္ေဆြမ်ားစြာ က်န္ခဲ့သည္။ သူေသလွ်င္ တင္မ္ႏွင့္ မာဖီႏွစ္ေယာက္သာ ဝမ္းနည္းမည့္သူရွိသည္။ မသာပို႔ရန္ေတာ့လာႏိုင္ၾကမည္ မထင္။
သူ႔ သခ်ႋဳင္းေဘးသို႔ ေရာက္ႏိုင္ေကာင္းဘြယ္ရွိသူမွာ ဘတ္ကလင္ကာ တဦးသာ ျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္ ကလင္ကာ ငိုလိမ့္မည္ဟု ေျမႇာ္လင့္ရန္မွာမူ ရေလလိုေလ အိုတေစၦ လုပ္လြန္းရာ ေရာက္မည္။ လူတေယာက္တည္းသာ ပို႔မည္သူရွိေသာ မသာျဖစ္ရမွာကလည္း အေတာ္မ်က္ႏွာပန္းမလွ။ လူေၾကာင္ သူေၾကာင္မို႔သာ ေသခ်ိန္တြင္ ရွားရွားပါးပါး မိတ္ေဆြ တေယာက္တည္း က်န္ခဲ့တာျဖစ္မည္ဟု ျဖတ္သြားျဖတ္လာ လူတကာတို႔က မသာကို ကဲ့ရဲ႕သၿဂိဳလ္စကားတင္း ဆိုဘြယ္ျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္ ေသလမ္း ေသနားကို သူစဥ္းစားစရာမလို။ လူရိုင္း သူရိုင္းတို႔၏ ထံုးဓေလ့သည္ သူႏွင့္ မအပ္မရာကိစၥသာျဖစ္သည္။ ဘတ္က စီစဥ္ေပးႏိုင္မည္။ အေလာင္း မီးရိႈ႕ စက္ အနီးတြင္ ငိုေျြကးေနမည့္ ဘတ္၏ ပံုပန္းကို သူစိတ္ကူးၾကည့္သည္။ ပံုမေပၚ။

သူ႔အေဖ ရွိေသးသည္။ တကမၻာတည္း အတူေနေနၾကေသာ္လည္း ၂၄ ႏွစ္လံုးလံုး သူႏွင့္တခါမွ် မ်က္ႏွာခ်င္း မဆံုဖူးေသးသည့္ သူ႔အေဖ။ သူ႔အေဖလုပ္ပံုသည္ နည္းနည္း ဂြက်သည္။ ကမၻာ့ထံုးတမ္းအတိုင္း ေျပာရလွ်င္ ကိုယ့္သားကို ကိုယ္ လက္မခံသူ ျဖစ္သည္။

ယင္းသို႔ လုပ္ၿမဲဓမၼတာ မဟုတ္ေသာ လူ႔က်င့္ဝတ္ ေဖာက္ဖ်က္ျခင္းအတြက္ အေၾကာင္းျပခ်က္ ရွိရမည္။ အေျခအေန အရပ္ရပ္က တခုတည္းေသာ လမ္းကိုသာ ညႊန္ျပေနသည္။ ထိုလမ္းမွာ သူ႔အေမသည္ သူ႔အေဖႏွင့္ တရားဝင္လက္မထပ္ခဲ့ဆိုေသာ လမ္းျဖစ္သည္။ သူ႔မိဘမ်ား၏ လက္ထပ္ပြဲသို႔ တက္ေရာက္ခဲ့ရသည္ဆိုေသာ တင္မ္၏အဆိုကို သူအၿမဲတေစ သံသယ ျဖစ္ခဲ့သည္။ သို႔ေသာ္ ထိုကိစၥကို ယခု သူလံုးဝ မစဥ္းစားေတာ့ ကိုယ္က်င့္တရားတာဝန္မွာ သူ႔၌မတည္။

နာမည္ကိစၥမွာလည္း ကြိဆိုေသာ အမည္သည္ အျခားအမည္မ်ား ေကာင္းသေလာက္ပင္ ေကာင္းသည္။ ကိုယ့္ဘဝပတ္ဝန္းက်င္ႏွင့္ အေျခအေန၏ တံဆိပ္ကပ္ျခင္းမွ ကင္းလြတ္ရေအာင္ လုပ္ႏိုင္သူအဖို႔ အိတ္စ္နာမည္ ယူယူ၊ ဝိုင္နာမည္ ယူယူ ေကာင္းသည္ခ်ည္းသာ။

သူေသသြားလွ်င္ မစၥက္ပိန္တာက ဖီဖီ့အတြက္ ငိုသလို သူ႔အေဖသာ အသက္ရွင္ေနလွ်င္ သူ႔အတြက္ သူ႔အေဖေပၚလာၿပီး ငိုေျြကးလိမ့္မည္ဟု ထင္မိ၏။ သူ႔အေလာင္း မီးသၿဂိဳလ္မည့္ မီးရိႈ႕စက္ေဘးတြင္ သူ႔အေဖ ငိုေနမည့္ပံုပန္းကို စိတ္မွန္းႏွင့္ ေတြးၾကည့္ျပန္၏။ သူ႔အေဖ၏ အဂၤါရုပ္ႏွင့္ စပ္လ်ဥ္း၍ မပီဝိုးဝါးမႈက လႊမ္းထားျခင္းေၾကာင့္ တစိတ္တေဒသ ျဖစ္ေကာင္း ျဖစ္မည္။ သူ႔စိတ္ကူးထဲမွာ ပံုမေပၚ။

သူ႔အေဖသည္ သူတရားမွ်တစြာ ထမ္းေဆာင္ရမည့္တာဝန္ကို ေရွာင္သည္ဟု ကြိခံစားရ၏။ ]]ေဟာဟိုမွာ ငါ့အေဖ}} ဟု တစံုတေယာက္ကို သတ္သတ္မွတ္မွတ္ လက္ညႇိဳးထိုးျပႏိုင္လွ်င္ သူ႔အဖို႔ ေကာင္းေလစြဟုလည္း သူ႔တသက္တြင္ ပထမဆံုး အႀကိမ္ေတြးေတာမိ၏။

သူႏွင့္ဘတ္သာ က်န္ၾကေတာ့သည္။ ေလာကအလယ္တြင္ သူတို႔ႏွစ္ဦးသားသာ အတူတကြ ရွိၾကသည္။
သူသည္ မီးေရာင္ထိန္ထိန္တြင္ အေတြးျခာျခာလည္ေန၏။
သူ႔ဘဝတြင္ သူ႔ကို ေဝဖန္ေထာက္ျပသူ သံုးဦးသာရွိခဲ့သည္။ သံုးဦးစလံုးက သူ၏ ဘဝအျမင္ကို တေလသံတည္း ထိုးႏွက္ခဲ့ၾကသည္။ သံုးဦးစလံုးက ပတ္ဝန္းက်င္ေလာကႏွင့္ ဆက္ဆံထိေတြ႔ရန္ သူ႔ကို တိုက္တြန္းခဲ့ၾကသည္။

သူ႔ဘဝေအာင္ျမင္မႈ၏ အတိုင္းအတာသည္ သူ႕ကိုယ္သူ ပတ္ဝန္းက်င္ႏွင့္ အိုးစားကြဲေအာင္ လုပ္ထားႏိုင္သည့္ အတိုင္း အတာႏွင့္ အမွ်ျဖစ္ေၾကာင္း ျပန္လွန္ မေခ်ပႏိုင္ေအာင္ သူျပသခဲ့၏။ သို႔ေသာ္ ထိုသံုးဦးက ထိုအတိုင္းအတာသည္ သူ႔ဘဝဆံုးရံႈးမႈ၏ အတိုင္းအတာျဖစ္သည္ဟု စိုက္လိုက္မတ္တတ္ ဆိုၾကသည္။
သူက သူ႔အဆိုျပဳခ်က္ကို သက္ေသျပသလို သူတို႔က သူတို႔၏ အဆိုျပဳခ်က္ကို သက္ေသမျပႏိုင္ၾက။ သို႔ေသာ္ သူတို႔၏ က်ိဳးေၾကာင္း ယုတၲိကင္းမဲ့မႈသည္ သူတို႔၏ အဆိုျပဳခ်က္ကို တုတ္တုတ္မွ် မလႈပ္မေရြ႕ေစႏိုင္။ ကြိ၏ ဆင္ျခင္တံုတရားႏွင့္ ကြိကို ေဝဖန္သူတို႔၏ ဗီဇစိတ္တို႔အၾကား ထင္ရွားေသာ ဝိေရာဓိ တခုပါေပ။

သူသိရသေလာက္ သူ႔ကို ဘယ္သူကမွ် ခ်ီးက်ဴးေလးစားျခင္းမရွိ။ သူ႔လုပ္ငန္းကို ေလးစားခ်င္ေလးစားမည္။ လူပုဂိၢဳလ္အရမူ သူ႔အတြက္ ဝမ္းနည္းသူ သို႔မဟုတ္ သူ႔ကို ျပစ္တင္ရႈတ္ခ်သူသာ ရွိသည္။ သူ႔လုပ္ငန္းကို ေလးစား ခ်ီးက်ဴးသူကလည္း နည္းလွေသးေတာ့သည္။ ပို႔စ္သတင္းစာက ေက်နပ္ေလာက္ေသာ သက္ေသအေထာက္အထား ျပခဲ့ၿပီ မဟုတ္လား။

လူ႔ေဘာင္အဖြဲ႔အစည္း၏ ညႊန္ပိုင္ၾကားပိုင္သူ ဧရာမပုဂိၢဳလ္ႀကီးတဦးအဖို႔ သူကိုယ္တိုင္ သေဘာတရားေရးအရ စီမံကြပ္ကဲေနသည့္ လူ႔ေဘာင္အဖြဲ႔အစည္းတြင္ ပုဂၢိဳလ္ေရး ေဒြးေရာယွက္တင္ ပါဝင္လႈပ္ရွားေနမွ ပိုမို ႀကီးျမတ္ေသာ ညႊန္ပိုင္ၾကားပိုင္သူ ျဖစ္လာႏိုင္ေလသလား။

ဧကစာ က်င့္သံုးျခင္းႏွင့္ အခ်ိန္ဇယားကို ဘိန္းစြဲသလိုစြဲေနျခင္းက သူ႔တြင္ အေရးႀကီးေသာ လစ္ဟင္းခ်က္မ်ားရွိေနေစသလား။
ရွာလီေဝလင္ေျပာသလို အေျခခံကစ၍ သူမွားေနသည္ဟု ဆိုႏိုင္စရာ အေၾကာင္းရွိေနသလား။
ပါရဂူကေလးသည္ အိပ္ရာေပၚတြင္ မလႈပ္မယွက္ အေတြးကြ်ံေနသည္။ မိနစ္ကို နာရီစားလာသည္။

သူ႔စာအုပ္ႀကီးကို သူ အသက္ ၂၇ ႏွစ္တြင္ ေရးသားျပဳစုၿပီးစီးသြားလွ်င္ က်န္ေနေသးေသာ ဘဝတာကို ဘယ္လိုကုန္လြန္ေစမလဲ။ စာအုပ္အေပၚ ေဝဖန္ခ်က္မ်ားကို တုန္႔ျပန္ေျဖၾကားရန္မွတပါး အျခားလုပ္စရာမရွိ။ သူ႔စာအုပ္ႀကီးသည္ ဒႆနိကေဗဒ၊ သမိုင္းႏွင့္ သိပၸံပညာအားလံုး၏ အေခါင္အထြက္ အဆီအႏွစ္ျဖစ္၍ လူသား၏ အျမင့္မားဆံုး ဥာဏပညာ၊ ပရမတၲ၊ ပဋိဘာန္ ျဖစ္သည္။ ထိုစာအုပ္ႀကီးေပၚလာလွ်င္ ကမၻာ့လုပ္ငန္းစခန္းသိမ္းၿပီဟု ဆိုႏိုင္ေပေတာ့မည္။ ဤသို႔ဆိုလွ်င္ က်န္ရွိေနေသာ သူ႔ဘဝသက္တမ္း ႏွစ္ေပါင္း ၃၀ ေက်ာ္ ၄၀ ကို မည္သို႔ ကုန္ဆံုးရအံ့နည္း။

ယခု သူအသက္၂၄ႏွစ္ရွိၿပီ။ ပဲ့ျပင္သြန္သင္မႈ လံုးဝ မခံယူရဘဲ တေကာင္ျြကက္အျဖစ္ ႀကီးျပင္းခဲ့ရသည္။ သူ႔ခႏၶာကိုယ္ေရာ စိတ္ဝိညာဥ္ကိုပါ စာအုပ္မ်ား၏ အကူအညီျဖင့္ သူ႔ဖာသာသူ ပ်ိဳးေထာင္ခဲ့ရသည္။ သူတပါးသင္ျပသည့္ ပညာဆို၍ ရွာလီေဝလင္က နာရီဝက္ၾကာ နာနာက်ည္းက်ည္း ေျပာလိုက္သည့္ စကားမ်ားသာ ရွိသည္။

သူ၏ အပယ္ခံ လူငယ္ဘဝသည္ ထျြကလာၿပီး သူ႔ကို တိုက္ခိုက္သည္။ သို႔ေသာ္ သူ အသိအမွတ္မျပဳ။ သူ႔ကို တိုက္ခိုက္သည့္ ထို အပယ္ခံလူငယ္ဘဝသည္ ဝံ့ဝံ့စားစား ရွိသည္ဟုသာ သူအသိအမွတ္ျပဳသည္။ ထိုဘဝႏွင့္ သူ လက္ခ်င္းခ်ိတ္လိုက္သည္။ ထို႔ေနာက္ အသူတရာေခ်ာက္ထဲသို႔ က်သြားၾကေလ၏။

နံနက္ ၂ နာရီတြင္ လူပ်ိဳဝိုင္းမွ ျပန္လာသည့္ ဘတ္ကလင္ကာသည္ ပိဋကတ္ခန္း၌ မီးထိန္ထိန္လင္းေနသည္ကို ျမင္၍ တက္လာသည္။ အခန္းထဲတြင္ ဖိနပ္မစီးဘဲ လမ္းေရွာက္ေနသည့္ ပါရဂူကေလးကို ေတြ႔ရသည္။ ကြိသည္ ဘတ္ကို ျမင္ေသာအခါ လမ္းေလွ်ာက္ရပ္လိုက္သည္။ ဘတ္ကို မသိသလို စူးစူးဝါးဝါး စိုက္ၾကည့္ေနသည္။သူ႔မ်က္ႏွာသည္ ေသြးမရွိသလို ျဖဴဆြတ္ကာ တင္းတင္းမာမာ ခက္ခက္ထန္ထန္ ျဖစ္ေန၍ ဘတ္က]]မင္လာညပါ။ ေဒါက္}} ဟု ေျပာရံုေျပာကာ ျပန္ထြက္သြားေတာ့ေလသည္။

No comments: